Educarea psihomotricităţii

  1. evaluarea motricităţii generale;
  2. evaluarea modului de organizare a mişcărilor în acţiuni eficiente; formarea deprinderilor de lucru;
  3. identificarea unor tulburări ale schemei corporale; educarea schemei corporale;
  4. evaluarea lateralităţii ( consolidarea lateralităţii);
  5. evaluarea structurii perceptiv-motrice de culoare;
  6. evaluarea structurii perceptiv-motrice de formă;
  7. evaluarea structurii perceptiv-motrice de spaţiu;
  8. evaluarea structurii psiho-motrice de spaţ
  9. activităţi terapeutico-recuperatorii pentru preşcolari şi şcolari hipoacuzici integraţi în învăţământul de masă;
  10. acordare de asistenţă educaţională copiilor nedeplasabili, prin asigurarea diferitelor forme de şcolarizare: la domiciliu, cu frecvenţă redusă, cu scutire de frecvenţă, comasat;
  11. acordare de asistenţă psihopedagogică pentru copiii cu deficienţă mintală severă:
  12. aprecieri asupra comportamentului viitor;
  13. recomandări cu privire la atitudinea celor din jur faţă de subiect;
  14. recomandări cu privire la terapia medicală şi psihologică;
  15. aprecieri cu privire la integrarea în familie, profesie şi societate, limitele şi perspectivele în recuperarea acestor copii;
  16. recuperarea prin terapie ocupaţională;
  17. îmbunătăţirea relaţiilor cu cei din jur.

RONET