Educarea psihomotricităţii
- evaluarea motricităţii generale;
- evaluarea modului de organizare a mişcărilor în acţiuni eficiente; formarea deprinderilor de lucru;
- identificarea unor tulburări ale schemei corporale; educarea schemei corporale;
- evaluarea lateralităţii ( consolidarea lateralităţii);
- evaluarea structurii perceptiv-motrice de culoare;
- evaluarea structurii perceptiv-motrice de formă;
- evaluarea structurii perceptiv-motrice de spaţiu;
- evaluarea structurii psiho-motrice de spaţ
- activităţi terapeutico-recuperatorii pentru preşcolari şi şcolari hipoacuzici integraţi în învăţământul de masă;
- acordare de asistenţă educaţională copiilor nedeplasabili, prin asigurarea diferitelor forme de şcolarizare: la domiciliu, cu frecvenţă redusă, cu scutire de frecvenţă, comasat;
- acordare de asistenţă psihopedagogică pentru copiii cu deficienţă mintală severă:
- aprecieri asupra comportamentului viitor;
- recomandări cu privire la atitudinea celor din jur faţă de subiect;
- recomandări cu privire la terapia medicală şi psihologică;
- aprecieri cu privire la integrarea în familie, profesie şi societate, limitele şi perspectivele în recuperarea acestor copii;
- recuperarea prin terapie ocupaţională;
- îmbunătăţirea relaţiilor cu cei din jur.
RONET